FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  • Sprzedaż stoisk jest już otwarta. Jeśli byłeś już naszym wystawcą możesz zalogować sie do swojego konta i złożyć zamówienie.

    Jeśli będziesz na targach po raz pierwszy - zarejestruj się.

    REJESTRACJA DLA NOWYCH WYSTAWCÓW

    LOGOWANIE DO PANELU

  • Niższe ceny stoisk obowiązują do 31 maja 2024 r.

  • Najlepiej zgłosić się do końca maja, aby skorzystać z promocyjnych cen stoisk. Natomiast rezerwacje przez Panel Wystawcy przyjmujemy do 16 września. Jeśli chcesz zgłosić się po tej dacie, skontaktuj się z nami.
    Pamiętaj, że im później się zgłosisz tym mniejszy będziesz miał wybór lokalizacji stoiska.

  • Tak, pod warunkiem, że zgłosisz tę firmę jako współwystawcę. Możesz to zrobić bezpłatnie (wtedy współwystawca będzie widoczny na liście wystawców i otrzyma 1 identyfikator) lub możesz wykupić dla współwystawcy opłatę rejestracyjną (współwystawca otrzyma wpis na listę wystawców, wpis w katalogu online, kartę parkingową i identyfikator).

  • Mamy szeroką ofertę reklamy indoor i outdoor, która uwydatni Twój udział w wydarzeniu. Sprawdź nasze propozycje, szczególnie pakiety: https://symas.krakow.pl/udzial-w-targach/dla-wystawcow/oferta-reklamowa

  • Tak, możesz skorzystać z niektórych opcji reklamowych. W tym celu skontaktuj się z nami.

  • Tak, możemy zbudować stoisko na podstawie dostarczonego projektu lub przygotować projekt stoiska na podstawie wytycznych klienta.

  • Jeśli złożyłeś zamówienie w panelu, a mimo to Twoja firma nie jest widoczna na liście wystawców oznacza to, że nie uzupełniłeś wpisu do katalogu w kroku 4.

  • Zamówienie w Panelu Wystawcy możesz edytować do 16 września. Po tej dacie zamykamy system, aby nasz dział techniczny mógł zacząć planowanie organizacji stoisk i skompletowanie potrzebnego wyposażenia.

  • Tak, możesz je dokupić w Panelu Wystawcy, w kroku 5, do 16 września. Karty parkingowe możesz dokupić też w recepcji targowej.

  • Odbierzesz je na recepcji targowej w lobby EXPO Kraków w dniu montażowym lub podczas targów. Nie trzeba podawać nam numerów rejestracyjnych ani typów aut.

  • W trakcie targów jest otwarta restauracja Galicja na 1 piętrze EXPO Kraków. Jest też możliwość zamówienia cateringu na stoisko targowe, w tym celu prosimy o kontakt z organizatorem.

  • Pierwszą część płatności w wysokości 45% należności brutto wynikającej z zamówienia w Panelu Wystawcy należy wpłacić jako zaliczka 7 dni od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Drugą ratę na pozostałą część całkowitej należności brutto wynikającej z zamówienia w Panelu Wystawcy należy wpłacić do dnia 11.10.2024.

  • Nie. Warunkiem objęcia stoiska jest opłata całości zamówienia przed targami.

  • Wystawca może zrezygnować z udziału w Targach bez ponoszenia kosztów stoiska składając pisemną rezygnację 60 dni przed rozpoczęciem targów, czyli do 16.08.2024. Otrzymuje wówczas zwrot pieniędzy, jednak z wyłączeniem opłaty rejestracyjnej, która jest bezzwrotna i obligatoryjna.

  • 1 stycznia 2024 – 16 września 2024

  • 1 stycznia 2024 – 31 maja 2024

  • do 16 września 2024

  • do 2 października 2024

  • do 11 października 2024

  • 14 października 2024

  • 15 października 2024, 8:00 – 20:00

  • 16-17 października 2024

  • 17 października 2024, 15:30 – 24:00

  • Dla firm budujących stoiska montaż rozpoczyna się w poniedziałek 14 października 2024.

    Montaż eksponatów przez wystawców jest możliwy 15 października 2024 w godzinach 8:00 – 20:00. Szczegóły dostępne są w informatorze dla wystawców i firm standowych.

  • Tak, ale wystawcy korzystający z firm kurierskich są zobowiązani odbierać przesyłane paczki osobiście lub za pośrednictwem oficjalnego spedytora targów firmy Transmeble. Organizator nie bierze odpowiedzialności za przesyłane wystawcom przesyłki, dlatego żadna paczka nie zostanie odebrana od firmy kurierskiej przez pracownika TwK.

  • Skontaktuj się z oficjalnym spedytorem targów - firmą Transmeble. My, jako firma Targi w Krakowie nie mamy możliwości rozładunku. Szczegóły: https://symas.krakow.pl/udzial-w-targach/dla-wystawcow/informacje-techniczne

  • Zazwyczaj tak, jednak liczba dostępnych elementów jest ograniczona. Zamówienia realizujemy w miarę możliwości i są one 50% droższe (wyposażenie) i 100% droższe (woda, prąd, sprężone powietrze).

  • Tak. Podczas targów działa monitoring oraz mamy całodobową ochronę.

  • Godziny otwarcia targów dla wystawców:

    - 16 października 2024, 8:00 – 17:30

    - 17 października 2024, 8:00 – 24:00

    Godziny otwarcia targów dla zwiedzających:

    - 16 października 2024, 9:30 – 16:30

    - 17 października 2024, 9:30 – 15:30

  • Demontaż rozpoczynamy od razu po zakończeniu targów, czyli o godzinie 15:30 w dniu 17.10.2024 i trwa on do godziny 24:00.